Αυτό που η Εταιρεία Κινητής Τηλεφωνίας σου δεν Θέλει να Ξέρεις
Σύμφωνα με την εμπορική εφημερίδα “Warranty Week” οι τέσσερις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας εκτιμάται πως θα κερδίσουν πάνω από 7.8 δισ. δολάρια από τα ασφάλιστρα των πελατών τους. Η “Asurion”, μια ασφαλιστική εταιρεία που πληρώνει τις τηλεφωνικές εταιρείες για κάθε ασφαλιστικό συμβόλαιο που καταφέρνουν να υπογράψουν με τους πελάτες τους, έβγαλε περισσότερα από 98 εκ. δολάρια κέρδος το 2010.
“Αν το σκεφτούμε καλύτερα θα καταλάβουμε πως οι τηλεφωνικές εταιρείες λειτουργούν σαν ληστές” είπε ο Richard Doherty, διευθυντής της εταιρείας έρευνας αγοράς “Envisioneering Group”.
Αυτό σε συνδυασμό με την αύξηση της κλοπής κινητών τηλεφώνων έχει οδηγήσει πολλούς Αμερικανούς να απαιτούν από τις εταιρείες τη λήψη μέτρων για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών. Ως απάντηση η Apple και η Samsung παρουσίασαν αυτό το καλοκαίρι νέα μέτρα που θα σταματούσαν τη λειτουργία των τηλεφώνων μετά από κλοπή. Η CTIA όμως, εκπρόσωπος των εταιριών κινητής τηλεφωνίας, επεσήμανε πως οι συγκεκριμένες μέθοδοι δεν μπορούν να σταματήσουν εύκολα την κλοπή των κινητών, καθώς μπορούν να ανατραπούν με απλές γνώσεις hacking.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι το κόστος της ασφάλειας ενός κινητού κινείται ανάμεσα στα 7 με 11 δολάρια το μήνα και ταυτόχρονα απαιτείται από τους πελάτες η καταβολή των 200 δολαρίων ως αντίτιμο για την αντικατάσταση του χαμένου κινητού. Τα νέα κινητά στην πραγματικότητα είναι μεταχειρισμένα και κανείς δεν εγγυάται στους πελάτες ότι θα λάβουν το ίδιο μοντέλο.